Valikko
Yrityshaku
Hae yrityksiä pohjoismaisesta tietokannastamme. Löydät markkinatietoa noin 500 000 yrityksestä.
Seuraa markkinoitanne
Miten pärjäät toimialallanne?
Onko sinulla oikeaa tietoa nykyisistä ja mahdollisista asiakkaistasi?
Tieto ja ymmärrys siitä, miltä toimialasi näyttää ja miten asiakkaasi haluavat tehdä kauppoja kanssasi, lisää mahdollisuuksiasi tehdä oikeita päätöksiä analyysien, asiakashankinnan ja markkinoinnin suhteen.
Tarjoamme kolme erilaista toimintaympäristöanalyysiä: toimiala-analyysi, asiakasanalyysi ja kaksoisanalyysi.
Toimiala-analyysi – Miten pärjäät alalla?
- Toimiala-analyysin kautta saat selkeän kuvan toimialastasi ja myös siitä, miten yrityksesi pärjää kilpailussa.
- Analysoimme toimialanne liikevaihdon, henkilöstömäärän, sijainnin ym. perusteella.
- Analyysistä käy ilmi toimialan taloudellinen kehitys viimeisen kolmen vuoden aikana.
Asiakasanalyysi – Selkeää ja tehokasta
- Saat kaiken oleellisen tiedon nykyisistä asiakkaistasi, esim. tunnusluvut, toimialakoodin ja yhteystiedot.
- Näet asiakkaasi statuksen, esim. toiminnassa ja ei-toiminnassa olevat yritykset. Näet myös, jos tietosi ovat vanhentuneet ja päivityksen tarpeessa.
- Säästät aikaa ja rahaa – analysoimme asiakkaasi puolestasi.
Kaksoisanalyysi – Mahdolliset asiakkaasi
- Auttaa sinua löytämään uusia kohderyhmiä sekä mahdollisia asiakkaita valituista kohderyhmistä.
- Lajittelee mahdolliset asiakkaasi suurusjärjestykseen liikevaihdon ja henkilöstömäärän mukaan.
- Näyttää mahdollisten asiakkaidesi toimialan.
- Näyttää missä Pohjoismaissa mahdolliset asiakkaasi ovat.
- Näyttää mahdollisten asiakkaidesi toiminnan kuvauksen.